Home Blog
Website redesign mét behoud van SEO in tien stappen

Website redesign mét behoud van SEO in tien stappen

0
Er komt een dag dat je website eraan moet geloven: een migratie naar een nieuw CMS of een redesign. Een waardevolle, maar tijdrovende klus waar verschillende disciplines bij betrokken zijn. Met deze tien stappen zorg je in het proces van een redesign dat je search engine optimization (SEO) niet uit het oog verliest.
De SEO trend die je moet volgen

De SEO trend die je moet volgen

0
Zijn de SEO trends die je vandaag de dag tegenkomt nog wel nieuw en zijn ze pas van toepassing in 2020? Nee.
Tips om de vindbaarheid van je website te checken en verbeteren

Tips om de vindbaarheid van je website te checken en verbeteren

0
Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak […]
Online Marketing Stappenplan 2020

Online Marketing Stappenplan

0
Online Marketing Anno 2020 Ben jij van plan om echte successen te gaan boeken als online ondernemer? Dan is een goed Online Marketing Plan iets...
Het selectieproces van een nieuwe marketingtechnologie: vergelijken  testen en kiezen

Het selectieproces van een nieuwe marketingtechnologie: vergelijken, testen en kiezen

0
Voor het maken van de juiste keuze voor een nieuw applicatie, van e-mailmarketing en datamanagement tot social advertising, is een serieus selectieproces vereist.

Ben je klaar voor 10.000 nieuwe klanten die peanuts betalen?

0
Mijn favoriete kledingstuk is een zwart velours colbert van Hugo Boss. Met een rood accentje aan de mouw. Hij hangt al 12 jaar in mijn kast....
Nominaties DIA Pro’s bekend

Nominaties DIA Pro’s bekend

0
Wie zijn volgens zijn of haar vakgenoten de beste designer, techie en starter van het jaar bij Nederlandse internetbureaus? Op die vraag geven we dit najaar een antwoord bij de uitreiking van de Dutch Interactive Awards. Vandaag maken we de nominaties voor de DIA Pro's bekend.
Tonny Loorbach (CEO IMU BV): ‘Boek is de ultieme marketingbijbel geworden’

Tonny Loorbach (CEO IMU BV): ‘Boek is de ultieme marketingbijbel geworden’

0
Het boek De Online Marketing Tornado is ‘een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt’. Mede ingegeven door de coronacrisis willen Tonny Loorbach en co-auteur Martijn van Tongeren het boek niet op de ouderwetse manier verkopen, maar gratis weggeven. Tonny: ‘Door de coronacrisis loopt het de afgelopen weken storm. De kern van ons bedrijf is het aanbieden van online marketingcursussen, dat doen we al jaren. Veel mensen willen juist nu online ondernemen. Er is dus ineens veel meer vraag naar onze software en we hebben ook een boek gelanceerd: De Online Marketing Tornado hebben we in zes weken tijd geschreven.’
Picnic alsnog in het gelijk gesteld met parodie Verstappen

Picnic alsnog in het gelijk gesteld met parodie Verstappen

0
Picnic heeft in hoger beroep toch nog een overwinning behaald op Max Verstappen. Die had de autocoureur opgevoerd in een parodie en daarmee zou volgens de rechtbank het portretrecht zijn geschonden. Picnic moest schadevergoeding van 150.000 euro betalen. Dat geld dient Verstappen nu terug te storten.

Verificatie verplicht voor Facebook accounts met groot bereik

0
Facebook wil accounts gaan verifiëren die een groot bereik hebben. De verplichting gold eerder alleen voor adverteerders die politieke advertenties willen plaatsen of grote bedrijfspagina's hebben.