Een Checklist voor Retailers voor een Effectieve & Geoptimaliseerde Facebook Productcatalogus Feed

0
35

 

Investeren in Facebook is een must voor adverteerders die een prominente aanwezigheid op de sociale media willen behouden en duurzame verbindingen met hun klanten willen maken. Facebook biedt kostenefficiënte reclame-opties in vergelijking met andere kanalen, waardoor het een zeer aantrekkelijk platform is voor bedrijven van elke omvang.

 

Met Dynamische Advertentiecampagnes op Facebook kunnen e-commercebedrijven mensen die op hun website hebben rondgekeken of items hebben gekocht, opnieuw benaderen. Het systeem toont automatisch de juiste producten aan het juiste publiek op basis van het eerdere gedrag.

 

Net als bij Google Shopping begint het succes van Facebook Dynamische Advertenties met een hoogwaardige productfeed.

 

In dit artikel willen we onze 13 tips voor een waterdicht Facebook Productcatalogus delen en hoe dit het succes van je reclamecampagne een boost zal geven!

Dit Artikel werd geschreven door Paweł Fijak, bekijk hier het volledige artikel

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in