Hoe Je De Prestaties Van Shopping Campagnes Kunt Volgen Op Productniveau

0
33

 

Een belangrijk pijnpunt voor de meeste e-Retailers van vandaag is het zoeken naar mogelijkheden om hun advertentie uitgaven te verbeteren en tegelijkertijd hun winst te verhogen. Een slimme marketeer weet dat de beste manier om dit te doen het volgen van de campagneprestaties op productniveau is. Hier gaan we je precies vertellen hoe je dit kunt doen.

Als je jouw prijsvergelijking shopping campagnes niet op productniveau analyseert dan ben je of jouw budget aan het verspillen aan producten die gewoon niet converteren OF je mist de kans om jouw best presterende producten beter bekend te maken, iets wat jouw winst verder zou kunnen verhogen.

Wanneer je jouw prijsvergelijking shopping campagnes op productniveau volgt kun je aanbiedingen optimaliseren en kun je evaluatieverslagen maken en analyseren. Met dit inzicht kun je jouw advertentie-uitgaven veel beter beheersen. De redenen voor het bijhouden van prestaties zijn voor de hand liggend, maar laten we eens kijken naar manieren waarop je jouw trackingmogelijkheden kan verbeteren.

Dit Artikel werd geschreven door Paweł Fijak, bekijk hier het volledige artikel

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in