Jouw Omnichannel Marketingstrategie Uitbreiden

0
43

 

Omnichannel consumenten geven tussen de 50 en 300 procent meer uit dan single-channel klanten, dit maakt deze klanten waardevoller voor winkeliers. Er is geen beter moment voor merken en winkeliers om zich te beseffen dat in de cultuur van onmiddellijke bevrediging waarin we ons bevinden er niets belangrijker is voor klanten dan het direct krijgen wat ze willen, en natuurlijk dat ze het exact krijgen zoals ze het willen. Hoe meer kanalen klanten gebruiken, hoe waardevoller deze klanten zijn voor een winkelier.

 

Waarom is het belangrijk om jouw omnichannel strategie te diversifiëren?

 

Als winkeliers hun klanten de informatie en hulpmiddelen niet verstrekken om deze klanten door de immense zee van opties te begeleiden dan heeft dat enkel negatieve gevolgen. Het betekent een verlies van zowel omzet als klantloyaliteit.

Verkopers moeten aanwezig zijn waar een consument daadwerkelijk naar informatie gaat zoeken: vergelijkingssites, marktplaatsen en andere winkelkanalen.

Dit Artikel werd geschreven door Paweł Fijak, bekijk hier het volledige artikel

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in